این ماه خیس ...

این روزها ...

کسی به جز من ،

به سالهای آینده فکر نمی کند ...

و سال گذشته ...

یادش به خیر

لحظات افطار ...

او ...

و ، ...

   " ماه خیس " اش ...

دلتنگی ها ،

روزه های آخر ،

و ،

آخرین روزها ...

ریسمان بندگی ها ...

بگذریم ...

روزهای گذشته ،

تنها لحظاتی اند که دیگر بر نمی گرددند ...

شاید آن ماه فیروزه ایست ،

که دوباره تکرار میشود ...

و 93  ،  94  و ...

و من یکی از همین اعداد ...

دیگر آن ماه را نخواهم دید ...

دنیا ، !

بی خیال من شو ...

من ، ...

    " این ماه خیس " را ،

                     دوست دارم ...

.

 .

.

 به قلم :... aramesh ...

 

  و دلنوشته هایم را ، ...

            این روزها آدمــــها می فروشند ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رضا هاشمی
ساعت14:46---21 تير 1392
دنیا من رو ول کن . ..
پست های اخیرت قشنگ بودن

ایول


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







این ماه خیس ...
... aramesh ...
درباره وبلاگ

آرامشی برای همیشه ...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان in rah... و آدرس tabasomapa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. در صورت هر گونه اشکال در جعبه پیام مشکل خود را مطرح کنید





نويسندگان